Jumlah Pengunjung

Saturday 12 January 2013

BLOGGER SEKUPANG DUA KEJAR PEMIMPIN DAP SAMPAI KE LUBANG CACING !!!


F@C]< OF.. BLOG SEKUPANG DUA DI HACK JUAK PAKATAN SESAT.. TONYOK DEPA NEH..

Memang perangai mereka dari dulu lagi macam nie. tak heran punyalah. Bukan online sahaja cara hidup mereka dah memang kurang ajar. Ntah apa yang dapat dengan hack gua pun tak tahu.assalamualaikum.
cnfrm kau melayu.
HAHA.. wehh.. Sila get a life ye. whether kau mkck atau pkck, perempuan atau lelaki, jantan atau betina. aku tak kisahh la kann. Sebab ngko memang bacul tahap gaban.
kenapa nak benci sangat sekupangdua?
ada Sekupang Dua yang buat kau hilang dara? mati pucuk ke? Jentik teloq abah ngko ke? Ke ada usik mak ngko punya tuttttt?
kesian.
instinct aku kata, kau pun budak SBP (sekolah berasrama penuh). Ye la keje-keje macam neh org2 pandai je yg tererr, tererr melingkup.. But if my instinct is wrong, kau mngkn terlalu frust sebab tak dapat msuk SBP. thats why kau hack-hack orang kann? kesiannya kau. sedih betul hidup yee. Kecik-kecik tak nak mampos, bila besaq kasi org susah..
atau kau tak bahagia dgn life kau? life ngko dulu dgr citer ngko masa kecik-kecik kena buang bayi ehh. Mesti kat lobang jamban, sebab tu perangai ngko macam taik. Aku tak salah kan ngko, mak abah ngko la punya pasal..
NEH MAMAT HACKERS..
Nak crita kat hang, Sekupang dua criter kat aku.. Dia tak heran pun blog dia kena hack, 1 blog hang hack, 10 blog baru keluaq.. Hahahaha, kami pejuang maya UMNO tetap meneruskan misi mencelakakan juak2 hangpa yang dah sememang sesat. Dia tak peduli ranking alexia, dia tak peduli followers, dia tak peduli visitors, apa yang penting bagi sekupang dua adalah misi dan visi kami yang dijuangkan..
Cuma aku nak bagitau kat hang, gentle la skit.. Buat la cara macam seorang manusia.. Tok sah dok jadi bapuk, bila kena balas teruih kelam kabut.. Nak hujah kita hujah.. Ini buat kerje macam barua sintok..
WELL THIS LIFE IS FULL OF FAKE PEOPLE. YOURE ONE OF IT MY DEAR.
Oh ya sebelum terlupa, Sekupang Dua bagitau kat aku, cepat ka lambat ka dia adjust blog dia bagi elok, PERJUANGAN TETAP DITERUSKAN...

No comments:

Post a Comment

Member BSK