Jumlah Pengunjung

Friday 4 January 2013

DAP LEBIH MULIA DARI RAKYAT KELANTAN !!!


Malunye gua rasa klu gua ni rakyat kelantan... ALHAMDULILLAH gua ni rakyat PERAK...  klu lu org sebagai rakyat kelantan skrg lu org tak rasa terhina ke ? ye la...  nik aziz boleh memuliakan cina DAP dari memuliakan RAKYAT KELANTAN sendiri...  20 tahun lebih memerintah kelantan... 20 tahun lebih rakyat kelantan percaya pada nik aziz...  tapi ini yg NIK AZIZ berikan pada rakyat kelantan skrg...  apa yg dpt gua perhatikan skrg gua rasa NIK AZIZ dh buat negeri kelantan tu seperti hak miliknya seorang sahaja...  sapa yg berani bantah arahan@fatwa dia...?  SULTAN KELANTAN pon tak buat suka2 hati dia je kt kelantan tu...

 ni la akibatnya bila terlalu lama memerintah...  ni la akibatnya bila selalu hina TUN MAHADIR satu ketika dulu...  ni la akibatnya bila agama islam di politikkan... ni la akibatnya bila menghalalkan yg haram krn dendam politik yg lalu...  ni la akibatnya bila merasakan diri sendiri paling mulia dalam politik...  ni la akibatnya bila selalu mengKAFIRKAN sesama saudara agama krn kepentingan politik...  ni la akibatnya bila merasakan diri sendiri LEBIH ISLAM DARI ISLAM... ni la akibatnya..... 

 skrg dh terbukti...  skandal tanah dh terdedah...  semua rakyat kelantan dh tahu...  tapi masih nk menafikan lagi dgn menggunakan alasan yg dpt menyalahkan UMNO lagi... tolong la org tua....  RAKYAT DAH MUAK LA... gua tak terkejut sekiranya PRU 13 ni negeri kelantan akan jauh ke tangan BARISAN NASIONAL...  seingat gua pada PRU 11 yg lalu BARISAN NASIONAL HAMPIR menawan negeri kelantan...  BARISAN NASIONAL hanya kalah satu kerusi jer...  pd PRU 12 pula mmang BARISAN NASIONAL kalah teruk di kelantan...  tapi harus diingat...  kalah teruk tu sebab ahli UMNO tidak turun mengundi... perlu di ingat juga pd PRU 13 ini ahli UMNO akan bangkit utk melawan puak2 pakatan...  ahli2 UMNO akan bangkit krn kehinaan yg puak2 pakatan lemparkan pd kami...  ALLAH TAALA akan membalas balasan ke atas puak2 pakatan yg semakin TAQBUR & RIAK skrg...

 pd pandangan mata gua.. sokongan BELIA AKAN DI BERIKAN KPD BARISAN NASIONAL... gua berkata pd dasar gua juga memimpin org2 muda di ipoh...  rata2 mereka berpuas hati dgn kerajaan BARISAN NASIONAL skrg krn kerajaan sentiasa membantu & memahami keperluan anak muda skrg..  kepada PARTI PAS.... MAAF...  ANAK MUDA SUDAH NAMPAK PENIPUAN ANDA DI SEBALIK IMEJ ISLAMIK ANDA...
 PADA ANAK MUDA YG MEMBACA CERITA INI SILA DAPATKAN LAGI BUKTI PENIPUAN PARTI PAS DISINI>>> PAS SEMBAH PEMIMPIN DAP...


No comments:

Post a Comment

Member BSK